۴ پاسخ

وای من میشینم حس میکنم دنده سمت راستم الان میشکنه

خب بچه بزرگ تر میشه عزیزم دیگه

منم دوروزه اینجوری شدم و خیلی حس بدیهه

بچه میاد بالا مخصوصا با سرش فشار میاره به دنده ها منم هرازگاهی اینجوری میشه

سوال های مرتبط