خانوما شما تجربه ای در مورد IUD دارین!؟

۲ پاسخ

خودم تجربه ندارم اما یکی از بستگانمون با وجود ای یو دی باردار شده بود

والا خوبه من دارم

سوال های مرتبط

مامان Radmehr❣️ مامان Radmehr❣️ ۵ ماهگی