۶ پاسخ

واااا منم ی مدت درگیر این بودممم خیلییی مدفوعش سفت بود ب حدی ک انگار سنگە الان خدارو شکر بهترە بهش شیر نان کامفورت میدم دکترش گفت ی مودتم چون ی بوستش خیلی شدید بود دکتر شیاف کلسرین و شربت لاکتوز داد

۵ قطره روغن زیتون بریز تو شیرش روزی یکبار میتونی

دختر من هیچ شیر رژیمی بهش نساخت و الان بیومیل سوی میدم چون حساسیت ب پروتیین گاوی داره
و همیشه یکروز مدفوع می‌کنه اما با سختی مثل نی نی شماااا من بهش
پدی لاکت10قطره هرشب میدادم و
با روزی 2سیسی ترنجبین
الان خیلی خوب شده و مثل ببخشید میگم سیب له شده شده ک دکتر گفت اونجوری خوبه و الان پدی لاکت و یکروز درمیون میدم اما ترنجبین و هرروز قبل خواب یا صبح زود میدممم

من بهش بارهنگ دادم تو فرنیش ریختم بازم ببین مامانا دیگه چی میگن

نمیسازع بهش نان چون سنکینه یبوست میاره اپتامیل تروویتال خوبن

خیلی گریه کرد و زور زد دفع داشت ولی خیلی سخت

سوال های مرتبط

مامان پناه جونم💝 مامان پناه جونم💝 ۸ ماهگی