۱۳ پاسخ

فقط شیاف

خب معلومه ببر بیمارستانی درمانگاهی جایی

منم امروز واکسن زدم هی میره بالا میاد پایین زود ب زود

پسر منم امروز واکسن زدم براش،تبش میره بالا ولی کنترلش میکنم
دستمال نمدار هم خوبه

عزیزم ببرش درمانگاهی جایی،تب 39 خیلی خطرناکه

اگ خدایی نکردع رفت بالاتر یا مایین نیمد ببرش دکتر

سریع بیمارستان
تب خطرناکه
احتمال تشنج خیلی داره
سریع ببر

با دستمال نرم و اب ولرم بکش به کل بدنش دنای خونه رو کم کن شنیدم گلاب هم خوبه بزن جوراباش و پاش کن اگه باز نیومد مایین ببر درمانگاهی چیزی

لباساشا کم کن

اگ بیداره دست و صورتشا بشور

ب کهنه نم کن بزار پیشونیش سریع میاره پایین

ببرش دکتر سریع

ببرش درمانگاه ۳۹ خطرناکه

سوال های مرتبط