خانوما حرکت جنین دختر چجوریه ،شما چجوری حس میکنید؟

۹ پاسخ

دختر همش میکوبه و لگد و مشت میزنه

همش در حال کوبیدن به دنده هامه

من قبلیا اینقد محکم میزدن و سفت میکردن خودشونو ک دردم میگرفت همش هم درحال تکان خوردن ماشالله اینم دختره ولی ارومه درحد سرسره بازی فقط اونم پهلو چپ بخوابم دام ریش میشه از حرکتش ازعند میرم پهلو راست کمتر حس کنم خیلی نازه

من الان پسرمو باردارم دقیقا مثل دخترمه ضربه تکون حرکت

به نظر من فرقی ندارن،مثل پسرمه،همه جا و همه طرفست،در حد پاره شدن🥴

دیروز به دنده هام میکوبید
یه روزایی بالای واژن میکوبه
یه روزایی پهلو سوراخ میکنه
اگه دنباله حرکات ظریفی از دختر سخت در اشتباهی
یلی هستن برا خودشون🤣

دختر من تو شکمم بزن بکوب داره آروم نمیشه 😂😂😂😂

مث‌ضربه زدن آروم ،نه ک خیلی محکم چون هنوز کوچولوعه😍😍😍

مال من که صبح و شب اروم و قرار نداره

سوال های مرتبط

مامان کوثر👼👼 مامان کوثر👼👼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری