سلام تو هفته های من کسی دل درد اسهال داره

۳ پاسخ

عزیزم از این هفته به بعد عادیه که دل پیچ بشی و بعد با ضربه های شدیدی مواجه میشی که همونا باعث دلدردت میشن🫢ولی خب شیرینیه زندگیه دیگههه😌♥️

وای من
چهار روزه اسهال و دل‌پیچه دارم
دکتر رفتم برام سرُم زد یکم بهتر شدم

منم گاهی میگیرم
میرم دسشویی حل میشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسین💙 مامان حسین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد