۸ پاسخ

۵ماهگی و۷ماهگی و۱۰ ماهگیش خیلی قشنگن😍

دقیقامنم قشنگترین دغدغم بوده تواین ۹ماه ودلم تنگ میشه واسه هرماه ماهگردش

میشه عکس ۱۰ ماهگیشو تنهایی بزاری ببینم

عکس ۱۰ ماهگیش خیلی جالبه

من ک دوس دارم زودی بزرگ شه ایقد اذیتم

اونایی که دلشون تنگ میشه بچه ارومی دارن نه مث من بدبخت دقیقا سه ساله یه شب راحت نخوابیدم دوتا بچه شیر به شیر پدر درمیارن اخه

اره واقعا ادم دلتنگ میشه🥺❤️

خیلی زود بزرگ میشن🥺🥺🥺❤️❤️❤️کوشولو ها🥹❤️

سوال های مرتبط