۳ پاسخ

مامان نلین برای اسم دخترت ثبت احوال گیر ندادن ؟ تهران رفتی یا کرج؟

عزیزم هردو باهم پیش نرو بچه لطمه نخوره. اول پستونک بگیر هنو اگر کامل متوجه گفتن جیش ویا کنترل کردن نداره کم کم طی گرفتن پستونک روزا باز بزارش شلوار بپوش هی یواش یواش تو تایم ها کوتاه با خودت ببر دستشویی با دستشویی آشنا بشه بدونه که اونجا شما جیش میکنی کم کم شلوارشو دربیار و براش هی بگو جیش جیش کن تا عادت بشه کم کم هردو باهم نه

فک کنم پستونک سختره یکسره گریه میکنه پوشک که میشاشه راه میره شستنه دیگه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و؟؟ مامان ماهلین و؟؟ هفته چهاردهم بارداری