خانما صبح میرم زایمان استرس دارم

۱۳ پاسخ

بسلامتی عزیزم

عزیزم من دعا کن
گلم طبیعی یا سز؟

عزیز بسلامتی انشالله ک نی نی تو صحیح سالم بگیری بغل زایمان راحتی داشته باشی❤️

۳۷ و ۶ روزم

به سلامتی عزیزم 😍❤️

به سلامتی ان شاالله برا هممون دعا کن تازه از بیمارستان اومدم درد دارم دکترم ختم بارداری داده واسه ۳۷هفته میترسم 🥲🥲🥲

بسلامتی 🥹
اصن نترس وقتی صدای گریه ی بچه رو بشنوی همهههه چیز یادت مبره

انشالله ب سلامتی...انگار من میخام زایمان کنم استرس گرفتم

سلام عزیزم ۳۸ هفته و چند روز داری میری ؟ انشالله به سلامتی زایمان کنی ماروهم دعا کن

دقیق چند 38 هفته هستی عزیزم اخه منم فردا 37 کامل میشم وقت دکتر دارم قراره نامه سز بده میخام بدونم چندم میفتم

انشاالله بسلامتی بغل بگیریش
سزارین یا طبیعی؟

منو خیلی دعا کن با نی نی مو توروخدااا🥺

منو بچه مو دعا کن

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان فنچ کوچولو💜 مامان فنچ کوچولو💜 ۸ ماهگی