۱۸ پاسخ

سلام زایمان کردین ؟ چطور بود

استرس نداشته باشید
منم یکشنبه هفته قبل سزارین شدم
خیلی عالی بود
الانم خداروشکر فنچکم توبغلمه

بسلامتی ان شاءالله
برای من هم دعا کن بسلامتی بگذرونم
وبچم سالم باشه

بسلامتی عزیزم
چند هفته هستید؟

خدا پشت و پناهت

خوشبحالت فردا راحت میشی

ای جانم بیا بغلم🤰🏻🥹🫂

به سلامتی و دل خوش

به این فکر کن چند ساعت دیگه یه نینی ناز مثل خودت میاد بغلت که ماله خودته 🥹🩷

به امید خدا به سلامتی بچتو بغل میکنی نگران نباش منم دردام شروع شده

منم صبح میرم منم استرس دارم🥺

استرس ک‌ داره نمیشه گفت نداشته باش ولی توکل کن بخدا برو انشالله ک نی‌نی تو صحیح و سلامت بغل بگیری همش صلوات بفرست و ایت الکرسی بخون

منم باید فردا برم خیلی استرس دارم انشالله که زایمان برای جفتمون راحت باشه و نی‌نی ها سالم❤️🥹

ایشالا به سلامتی زایمان کنی 🙏🏻🙏🏻
به کوچولوت فکرکن که قراره زودی بغلش کنی😍😍

چن ھفتہ این ؟

توکل کن بخدا ، انشاالله فقط چند ساعت دیگه مونده تا دیدار با نی نی 😍🥲

طبیعی

طبیعی یا سزارین

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی