۴ پاسخ

مگ باید زینک بدیم‌؟

من نیم سی سی میدادم هر ۱۲ ساعت

روزی ۵ سی سی که رو جعبه ش نوشته کافیه
شربت که کلا تموم شد دو ماه بعد باز میتونی بگیری بدی
هر فصل یه بار

دکتر گفته به دختر من هر ۱۲ ساعت دو ونیم سیسی

سوال های مرتبط

مامان آقاامیر مامان آقاامیر ۱۲ ماهگی
مامان 𝔇ℑ𝔄ℜ مامان 𝔇ℑ𝔄ℜ ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی