30 کیلوو بچههه؟؟؟
من از ترسم تازه ورزش سبک رو شروع کردم میترسم به بخیه هام فشار بیاد
خیییلی مواظب باش سزارین عمل سنگینیه
هیچی استراحت کن و قرص مسکنبخور
وا مجبوری خب
من حتی پسر خودمم پاس میدم به شوهرم اگه سزارینی که استراحت کن فقط اگه دیدی خوب نشدی حتما دکتر برو شاید بخیه های داخلی چیزی شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.