۴ پاسخ

30 کیلوو بچههه؟؟؟

من از ترسم تازه ورزش سبک رو شروع کردم میترسم به بخیه هام فشار بیاد
خیییلی مواظب باش سزارین عمل سنگینیه

هیچی استراحت کن و قرص مسکن‌بخور

وا مجبوری خب
من حتی پسر خودمم پاس میدم به شوهرم اگه سزارینی که استراحت کن فقط اگه دیدی خوب نشدی حتما دکتر برو شاید بخیه های داخلی چیزی شده

سوال های مرتبط