۷ پاسخ

ماست بچه ها خیلی دوس دارن به زور ماست بهش بده
چیزاییم بده که بتونه خودش بخوره
مثلا غذاهای جدید درست کن براش
عزیزم کلا بچه ها همینجورن دختر منم اصلا نمیخوره ما فقط تلاشمونو میکنیم به قول دکتر هنر مادر دیگه که با یک شگردی به بچش غذا بده

چون غذا کم میخوره سعی کن چیزای مقوی بدی
من داخل یه ظرفی ارد برنج دارم مخصوص فرنی دخترم ، توش پودر بادام و پودر سنجد ریختم ، باهاش فرنی درست میکنم دوتا هم خرما میندازم داخلش بعد اینکه پخت هم یکم موز له میکنم میزنم بهش دخترم خیلی دوست داره

دقیقا پسر منم نه غذا میخوره دیگه نه خیلی علاقه به شیر داره خیلی لاغر شده

دختر منم یک هفته است رسما اعتصاب کرده قبلا روزی ۳کاسه سوپ می‌خورد امروز دو دوز شربت اشتها دادام تا ۴قاشق خورد

انگار این سن بچه ها همینجورین ان همه ، پسر منم همینه . دیروز دکتر گفت باید دیگه بذارید جلوش خودش بخوره ، ی تیکه بذارید باهاش بازی کنه ،له کنه ، بعد میخوره

اذیتش نکن بهش فشار نیار ب مرور خوب میشه
پسر منم هشت ماهگی درگیر این قضیه بود ولی خودش خوب شد

پسر منم همینه قبلنا اشتهاش خوب بود الان نه

سوال های مرتبط