۲ پاسخ

لعنت به این واکسنا که بچه هارو از پا در میارن😭

آره عزیزم تا دو سه روز دیگه بهتر میشه
استفراغش اگه بیش از حد نیست ایرادی نداره

سوال های مرتبط