من دوبار به سلامت این مرحله رو رد کردم مونده سومی 😅ولی من عاشق مزه اشم انگار شربت شیرین شیرین میخوری😩
با اینکه مزع اش بد نبود اما من توی بارداری شیرینی زیاد نمیتونم بخورم ویارم شیرینی هست اما تهوع میگیرم یه کمی خوردم دیدن تحمل نمیشه بقیه اشو ریختم دور رفتم ازمایش دادم تا خونه برسمو چیزی بخورم جون دادم جون اما کسی که تهوع ندارع فک نکنم ید باشه اول امتحانش کنید اصلا استرس نداشته باشید
برا من پرتقالیش بود خوشمزه بود فقط بعد خوردن یه جای خنک بشین تهوع نگیری
فقط جای گرم نشین حالت بد میشه
نمیدونم چرا ب خودتون سخت میگیریت.من دیروز این ازمایشو دادم تو ی دقه سر کشیدم خوب بود ی کم شیرینیش گلو رو میزنه همین.خیلی گندش کردین بابا
اره این پودرش خیلی مضخرف بود ، باز پرتقالیش میگن بهتره
منم آزمایشگام انقد استرس گرفتم هنوز آزمایش ناشتارو هم ندادم ... میشه قبل از خوردن این شربته بالا آورد بعد خورد آزمایش داد؟؟؟؟😶😶😶
برای من پرتقالی بود خوردم هیچیم نشد😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.