خانما من همش واژنم نیسه میشه نشتی کیسه آب باشه!؟

۴ پاسخ

منم ترشح زیاد دارم ولی مثل کیسه اب نیس

منم همیجورم

همش یعنی چقدر در روز؟
نگا فشار رو مثانه توی ماه شما خیلیه
هم ادرار رو ناخواسته میریزه بیرون هم فشار روشه ترشح ها بیشتر میان بیرون

اما اگه اینجوریه ک میری دستشویی خالی میشی و خودتو خشک میکنی یک دقیقا بعد خیسیب بعد خشک میکنی دستمال بزار باز خیسی کلا خشکی نداری
با دکترتون درمیون بزارید

برا منم هست فک نکنم
اینا طبیعی هست

سوال های مرتبط