دیگه ۲ سالش شده باید شروع کنی به تربیتش
بنظرم اخلاق و رفتار مادر هم این جور مواقع خیلی مهم
مثلاً باهاش صحبت کنی بگی کارش بده
دختر منم خیلی ظرف میشکست یه مدت عی بهش گفتم گفتم الان کمتر شده
اگه یه بار این کار رو کرده باشه موردی نداره.ولی اگه هر دفعه وضعیت غذاخوردنش همین باشه،این درست نیست و رو تربیت و نظم بچه اثر میزاره،باید فرق بین غذا و وسیله بازی رو بدونه.موقعه غذا باید بشینن و غذا بخورن
موقعه بازی میتونه این حرکت رو انجام بده
یعنی بش نمیگی مامان این کار اشتباهه ،بالاخره اول و اخرش باید کار درست از اشتباه بفهمه
برام عجیب بود همه مامانا از نحوه تربیت حرف زدن و اینکه چرا بهش یاد نمیدی، بنظرم کار درستو شما انجام میدی میذاری خودش اونجوریکه دلش میخواد بخوره، ما یه آشنایی داریم الان ماشاالله بچه هاش خیلی بزرگن وقتایی که کوچک بودن خونه خودشون آزادی مطلق داشتن بمب میترکوندن اما جایی میرفتن مادر اجازه نمیداد بهشون، اینقدر بچه های با استعداد و خلاق و خوش غذایی هستن که نگو
من قبلا ک کوچیکتر بود چیزی نمیگفتم ولی الانکه دیگه دو سالش داره میشه باید کم کم فرق کارخوبوبدو بفهمه واسه همین واکنش نشون میدم که بدونه اشتباهه اینکار
بچه منم 😑😑😑😑🥺🥺🥺🥺
وتی خوشبحالت
دختر من یدونه کوچولو یه چیزی بیفته زمین من جیغ میزنم عجیب
چ سفره ی خوشگلی دارین 🤩
حضوری خریدیش؟
چه اعصابی داری تو
پیکاسوی زمان😎🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.