خانما قرص D3 و فولیک تا چند هفته استفاده کنم ؟

۷ پاسخ

از قبل بارداری شروع کردم و تا اخرش باید استفاده شه

ویتامین دی تا اخر . اسید فولیک تا ۱۸ هفتگی بعدش ففول میده

ویتامین د رو تا آخر باید بخوری ولی فولیک اسید رو دکتر برای من قطع کرد و به جاش مکمل های دیگه داد

من دکترم گفت تا ۱۶ هفته بخور دیگه قطع کرد قرص های جدید داد

فولیک تا 16هفته بعدش قطع میشه آهن میدن .D3فک کنم تا آخرش

باید بری دکتر بر اساس جواب آزمایشت دکتر داروهاتو عوض میکنه بهت قرص اهن میده ویتامین د فکر کنم اصولا تا اخر بارداری اهن رو به من از این هفته گفته

دکتر خودش قطع میکنه من همچنان میخورم چون مینورم

سوال های مرتبط

مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی