ناهار چی گذاشتین برای بچه هاتون 🍟🍲🥘🥩🍗

۱۲ پاسخ

عدسی با سیب زمینی و گوشت چرخ‌کرده

کباب تابه ای غذای سفره

از غذای خودمون میدم غذای ما رو بیشتر دوست داره میخوره

کلا آبگوشت گذاشتم، خیلی وقته جدا نمیخوره از غذای خودمون میخواد

برنج و جوجه محلی
غذای خودمون

می‌خوام شیر برنج درست کنم یهویی خیلی هوس کردم

شویدپلو‌و ماهی برا دخترم....خودمونیم زرشک پلو...همسرم ماهی نمیخوره

فعلا هیچ

برای دخترم سوم گذاشتم..ولی خودمون هنوز هیچی نداریم😢

کلی لباس گوگولی با قیمت تولیدی دارم واسه کوچولوهای دلبرتون.🥰😍 قیمت ها از ۲۰۰ تومن شروع مبشه 👌جهت بازدید ب کانالم داخل روبیکا سر بزن🙏🩵مطمئنم بیایی موندگار میشی 🫀
@ninianli

هنوز هیچی🥴

هیچی 😭😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۲ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی
مامان هانا و مهنا💕 مامان هانا و مهنا💕 ۱ سالگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری