چ شیرخشکی واسه کولیک میدین

۵ پاسخ

من در حال حاضر ببلاک AR میدم
ولی بدو تولدش تروویتال AR میدادم تا 1 ماه و نیم اینا خوب بود براش

باید هی شیر بگیری تا ببینی کدوم بهش میسازه
فقط هر شیری گرفتی AR بگیر

ببلاک کامفورت

تروویتال ای آر میدم

البته قطره کولیک هم داد همراه با تغییرش

من گیگوز دکتر معرفی کرد خیلی بهتر از بقیه بود واسه نفخ

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱ ماهگی
مامان بچه هام مامان بچه هام هفته نهم بارداری