من در حال حاضر ببلاک AR میدم
ولی بدو تولدش تروویتال AR میدادم تا 1 ماه و نیم اینا خوب بود براش
باید هی شیر بگیری تا ببینی کدوم بهش میسازه
فقط هر شیری گرفتی AR بگیر
ببلاک کامفورت
تروویتال ای آر میدم
البته قطره کولیک هم داد همراه با تغییرش
من گیگوز دکتر معرفی کرد خیلی بهتر از بقیه بود واسه نفخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.