۹ پاسخ

نمیخام نگرانت کنم چیزایی که گفتی شبیه تب مالته
منم تو بچگی گرفتم

یکی از بچه های تو مدرسه این جور شده بود اصلا نمیتونست راه بره و دون دون شده بود دکتر بهش گفته بوده که دو تا ویروس رو باهم گرفته نمیدونم ابله مرغون با یکی دیگه
ولی انشاالله زوذ خوب میشه

اینکه گفتید پاشو نمیزاره بخاطر التهاب
البته از بعد یه تب و عفونت
دختر منم
چندماه اینجوری شد
دکتر دارو داد چندساتت بعد تونست راه بره

گلم انتی بیوتیکشو قطع نکن تاجواب ازمایشش بیاد.گول الانو نخور ک تب نداره.اتفاقا بچه ابریزش عطسه وتب کنه بهتره چون مریضی بریزه بیرون بهتره تابزنه داخلی رو داغون کنه.فقط تقویتش کن انشالله جواب ازمایشش چیز مهمی نباشه وی عفونت ساده باشه.اگرخاستی جوابشو اینجابزار

براش صلوات فرستادم. انشالله چیزی نیس

خوش خبر باشی عزیزم ایشالا هیچی نیست

ان شاالله چیز جدی نیست عزیزم تاپیکای قبلتو خوندم به احتمال زیاد تب مالته .شاید شیر یا بستنی الوده خورده

انشالله چیزمهمی نباشه وباچندتاتقویتی ونهایتا انتی بیوتیک رفع بشه.استرس نداشته باش خانومی

چیزی نیست نگران نباش از تب بالاشه احتمالا آنفولانزا گرفته ، همین که تبش قطع شده خیلی خوبه

سوال های مرتبط