۵ پاسخ

ارثی عزیزم ببین ب کی رفته

وای برا پسر منم اینجوری چقد بخاطرش غصع خوردم😐به دکترش نشون دادم گف اوکیه چیز بدی نیس ولی بازم میبینمش استرس میگیرم

خواهر منم اینجوریه😂😂😂

دختر منم اینجوریه 😁😁😁😁 چون انگشت پا من و باباش هم اینجوریه🫣🫣🫣🫣 میگن ارثیه

مال پسر من هم اینجوری
البته ب ناخون پا برادرشوهرم توجه کردم دیدم همینجوریه😃
گویا ارثیه

سوال های مرتبط