۴ پاسخ

ازهمه لحاظ خوبه فقط ی چیزمنفی داره ک‌رو ب مادر نمیشه

من تازه همینو گرفتم هنوز استفاده نکردم
.زیاد جاگیر نیست راحت هم باز و بسته میشه

مامان رادوین من یه کالسکه دلیجان مدل هیرودارم۳باراستفاده کردم ولی میخام بفروشم

میخوای کالسکشو عوض کنی یا تازه براش بخری؟

سوال های مرتبط

مامان 🧸ARSAM🤎 مامان 🧸ARSAM🤎 ۱ سالگی