کسی این مدل کالسکه رو داره ؟ خوبه ؟ اسمش بیبی استار

تصویر
۴ پاسخ

مشابه همین دلیجان رو دارم و واقعا راضیم سبک و کم جا و راحت

منم دارم خوبه اما حالت دراز اینا نیس یکم بدهگردن بچم کج میش بلید بالشت بزارن

من دارم عالیه خیلی راضیم

عالیه عاااااالی

سوال های مرتبط

مامان 🧸ARSAM🤎 مامان 🧸ARSAM🤎 ۱ سالگی
مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی