۵ پاسخ

چون سابقه تاخیر داری یکم ،ممکنه ک پریود شی

مگه سابقه تاخیر داری؟
اگه نداری ممکنه بی بی اشتباه بزنه .جاری من اینجوری شد .ولی ازمایش داد و باردار بود

انشالله ک پریود نشی و باردار باشی عزیزم

هیچی نخور ک پریود بشی مستقیم برو ازمایش بده بعدش شروع کن چیز میز گرم بخور سرخود کاری نکن

ال دی بخورمیشی

سوال های مرتبط