چون سابقه تاخیر داری یکم ،ممکنه ک پریود شی
مگه سابقه تاخیر داری؟
اگه نداری ممکنه بی بی اشتباه بزنه .جاری من اینجوری شد .ولی ازمایش داد و باردار بود
انشالله ک پریود نشی و باردار باشی عزیزم
هیچی نخور ک پریود بشی مستقیم برو ازمایش بده بعدش شروع کن چیز میز گرم بخور سرخود کاری نکن
ال دی بخورمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.