۴ پاسخ

من هنوز به این مرحله نرسیدم
ولی بستگی به بدن هرکسی داره

منم تو بارداریم همینجوری بودم . دکتر گف بخاطر اینک سر بچه میاد پایین بخاطر همین درد واژن دارید

یوگا کن بهتر میشی
منم خیلی درد داشتم بعد یوگا بهترم

وایی چرا اینجوریه منم همینجوریم سونوام رفتم مشکلی نبود بلند میشم میشینم درد داره خیلی😭

سوال های مرتبط