این بخاطر سنگینیه شکمه عزیزم.شکم بند بارداری ببندی خیلی بهتر میشی
قشنگم من ی سانت بازم ولی فقط درد پریودی دارم
یکم دردم بیشتر شد تو لگنم ریخت تو پاهامم ریخت گقتن دو سانت شدم
دردش قابل تحمل کلا درد دلپیچه دارم فقط با درد پاهام و لگنم
مقعدم ولی درد نمیکنه
اصلا اینجوری ک یکسری خانم ها میگن مردم از درد ک یک سانت دو سانت باز شدم نیست فقط میترسونن نمیدونم چرا😐
منم همین مشکلات دارم دیشب معاینه شدم 1میلیمترم باز نشدم😂
عزیزم درد بازشدن دهانه رحم انقدر زیاده که فکر میکنی داری میمیری
من از درد گریه میکردم نمیتونستم راه برم وقتی رفتم دکتر گفتن دو سانت باز شده
سریع برو دکتر دیگه معاینت بکنن شاید چند سانت باز باشی زایمان کنی
والا منم همینم ولی باز نشدم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.