عزیزم من پسرم از پوشک گرفتم مولفیکس۶ دارم ۶۰۰میدم خواستی آدرس بدم
من از فروشگاه اتکا ماه پیش سی بسته برداشتم قیمت قدیم داشتن سایز شش رو ۲۶۳ تومن خریدم
پریروزم رفتم شورتی مای بی بی رو ۳۵۰ خریدم ازش
برید اتکاهای شهرتون رو بگردین قطعا هست چون قبل از گرونی پوشک جنگ شد اتکاها رو تعطیل کردن این پوشکای قیمت قدیم موندن توی انباراشون الان درشون اوردن
قیمتش داره میشه ۱م من گیر نیوردم بخرم
هیچی خواهر از پوشک میگیریم🤦🏻♀️😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.