۵ پاسخ

منم ۱۸ هفته ۳۳بودم ولی دیگه بعدش چک نکردم یعنی دکتر چیزی نگفت
شیافم هرشب میزارم

من اانومالی شکمی ۳۴بودم دو هفته پیش واژینال ۳۳شدم شیافم میذارم که پایین نیاد الان نمیدونم چنده

منم ۳۴ بود هرشب شیاف میزارم و رعایت هم میکنم خداروشکر گفت کمی بهتر شده ولی بازم باید رعایت کنم

منم ۳۴بود آنومالی اما من سرکلاژ هستم رعایت کن

بزار شیاف ضرر نداره
شیاف بزار استراحت کن

سوال های مرتبط