آخییییییی منم همینطوریم انگار میخام بمیرم لالایی آخره براش میگم
یا وقتی تو بغلمه تو چشاش نگاه میکنم میگم مامان بابا خیلی دوستت دارن ماهمیشه کنارتیم ما عاشق توییم ....
بغضم میگیره، ادامه بدم اشکام راه میفته 🙄🙄🙄
منم لالایی میخونم یا آهنگش رو میذارم خودم گریه م میگیره دخترمم گریه ش میگیره
بچه دختر خالم با لالایی مادرش گریه میکرد، کیارش هم با لالایی مادربزرگش غش غش میخندید😄 دلت پر خواهر که گریه ات میگیره❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.