منم دومین غربالگری رو میرم اولیو نمیرم
سونو اگه خوب بوده جای نگرانی نیست ؛ برای من دکتر آزمایش غربالگری اول و دوم اصلا ننوشته ؛ فقط سونو نوشته ؛ اگه ازدواج فامیلی نداشتید و بچه مریض ندارید تو فامیل ها ؛ و سنت زیر 30 هست نیازی به آزمایش نیست
هنوز وارد ۱۳ هفته نشدی که برو
انتی مهمه
اول رو برو دوم رو نری مهم نی
الان عالیه برا غربالگری اول
شما امروزم بری میتونی غربالگری اول رو بدی
۱۸ تا ۲۲
۱۶ تا ۱۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.