۴ پاسخ

سه وعده که غذای خودمون رو میخوره
میان وعده معمولاً سنجد و مویز و میوه و بیسکوئیت یکی از اینا

تخم مرغ ناهار و‌شامم هرچی خودمون‌بخوریم میخوره معمولا
میان‌وعده ام پنکیک شیر پفیلا بستنی

من اکثرا همون سه وعده / بینش میوه این روزا هم معمولا هندونه میخوره یا بینشون یا شیر

صبحونه ناهار شام میوه تنقلات

سوال های مرتبط

مامان Baby مامان Baby ۲ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۲ سالگی
مامان مهدی👼🏻 مامان مهدی👼🏻 ۲ سالگی
مامان یزدان و نیلا مامان یزدان و نیلا ۲ سالگی