۸ پاسخ

منم اینجوریم

اره دقیقا

من همین الانشم انگار بینیم کیپ شده نمیدونم باردارم یا ن علائمم دارم

من هنوزم کیپ میشه بینیم

من از همون اوایل بارداری اونطوری بودم. الان کم کم داره بهتر میشه. ولی بعضی وقتا بازم کیپ میشه

من اره همیشه

اره دقیقا

بله توی هفته شما طبیعیه
بخصوص شب ها

سوال های مرتبط

مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری