۱۲ پاسخ

دختر من قرص رنگی رو خیلی دوست داره با چند تا از اونا گولش میزنم

از قبل ازین که بخواین سمت ماشین برین ذهنشو آماده کن
مثلاً بگو شب شده مردم دارن میرن خونشون لالا کنن
یا مثلاً بگو بابایی داره می‌ره بدو بریم
بریم مغازه فلان چیز بخریم
تاب بازی تموم شده میخواد لالا کنه
اسباب بازی که توی خونه دوسش داره یادش بیار بگو عروسکت خونه تنهاس بریم پیشش بریم بیاریمش و...
کلا حوصله کنی هزار و یک کلک فکرت میاد😅 ولی اعصابت خورد باشه بدتر میشه همه چی

دخترم ساعت 9 شب میخوابه اصولا ساعت 7الی 7.5 میبرمش بازی میکنه چون خوابش میاد زود برمیگرده خونه دیگه از خستگی و خوابید آلودگی گریه میکنه ولی تو روز ببرمش شارژ باشه کلی بازی میکنه خونه هم نمیاد پس همیشه دیر وقت میبرمش که خودش برگرده خونه

منم دقیقا این مشکلو با پسرم دارم اخرش میگم بریم هم بخریم بریم مغازه یه خوراکی میخرم بهش میدم جدیدا راضی میشه با اینا

حواسشو پرت کن مثلا توی ماشین عروسکی ک دوست داره بزار ب هوای اون بگو بیا بریم پیش عروسکت
یا من هر بار به یه بهونه مثلا میگم خونه بریم فلان به به هست بخوریم از اینجور چیزا

من با خوراکی گولش میزنم
یا میگم بریم تو کوچمون به گربه‌ها غذا بدیم

دختر منم همینه هیچ جا نمیشه رفت باهاش خودشو به دور و دیوار و زمین میزنه

همشون همینن...دخترمن به زور ازخونه میادبیرون بعدم به زورمیادتوخونه🙃🙃🙃

وای دختر منم همیجوره اینقد گریه میکنه نمیاد خونه همش جبغ میزنه 😒

دختر منم‌ می‌رسیم توی کوچه شروع میکنه جیغ و گریه داد
یه روزایی عصبی میشم داد میزنم

دختر منم 😐😭

وای دختر منم همینه یه پاساژ میریم از دماغمون در میاره اخرشم با جیغ و گریه سوار ماشین میکنیم بر میگردیم

سوال های مرتبط

مامان نیهان و نیکان مامان نیهان و نیکان ۲ سالگی
یعنی بچه های شما هم ب اندازه ب نیهان اذیت میکنن؟!
بخدا مغزم کم آورده یعنی اینقدر عذاب میده ادمو
از صبح ک بیدار میشه تا شب همش لجبازی و جیغ و گریه
هرچی میگم مامان جان هرچی میخوای درست نشون بده تا بدم بهت بازم همش جیغ های بنفش
ب اسباب بازی های خودش اصلا محل نمی‌ده
تازه براش کلی اسباب بازی جدید گرفتم دو دقیقه کلا باهاشون سرگرم شد و تمام همه رو میزنع می‌شکنه یا خراب می‌کنه
کل کابینت ها رو می‌ریزه بیرون
اگر روزی ده بار هم خونه جاروبرقی منم آخر شب عین خیابون میمونه خونه
ب هیچ نوع میوه ای لب نمیزنه
اصلا میان وعده و عصرونه ک نمیخوره
فقط صبحونه ناهار و شام
اینم نهایت خانومیش‌ سه تا قاشق مربا خوری
اینقدر کوچولو مونده ک حد ندارع
جرعت نداریم سفره بندازیم چون مستقیم وسط سفره اس
روزی ده بار کشو های لباس رو میچینم‌ باز از آخر همه وسط حالن‌
بخدا مغزم کم آورده یعنی
تا میریم بیرون مغازه میبینع اینقدر جیغ می‌کشه تا کلی خوراکی هم نگیریم ساکت نمیشه شاید روزی ۳۰۰ فقط خوراکی براش بگیریم
مشکل اینه نمیخوره همه رو چپه می‌کنه و له می‌کنه