عزیزم بچت چند کیلو .مال من 5400 خیلی نگرانم بدو تولد 3100بود
شير خشك ببلاك ميگن خوشمزس ببلاك امتحان كن شايد دوست داشت
منم همینجوریه الان یک ماه و نیم ک اینجوری شده بردم گف رفلاکس داره دارو داد شیر خشکش عوض کرد اما فایده نداره بجایی ک بهتر بشه بدتر شده🥲🥲
منم دکتر بودم دیروز همینو گفتن.از ۲ ب بعد کمتر میخورن.
حالا اگر شیر خشکیه مال شیرش نیست ؟
مولتی ویتامین بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.