توروخدا بگین چیکار کنم شیر بخوره🛑🛑🛑🛑🛑

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم بچت چند کیلو .مال من 5400 خیلی نگرانم بدو تولد 3100بود

شير خشك ببلاك ميگن خوشمزس ببلاك امتحان كن شايد دوست داشت

منم همینجوریه الان یک ماه و نیم ک اینجوری شده بردم گف رفلاکس داره دارو داد شیر خشکش عوض کرد اما فایده نداره بجایی ک بهتر بشه بدتر شده🥲🥲

منم دکتر بودم دیروز همینو گفتن.از ۲ ب بعد کمتر میخورن.
حالا اگر شیر خشکیه مال شیرش نیست ؟

مولتی ویتامین بده

سوال های مرتبط

مامان ببری کوچولو🐯💕 مامان ببری کوچولو🐯💕 ۱۳ ماهگی
مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی