۱۱ پاسخ

دکترو گذاشتی از مامیپرسی😆
دکتر بهتر از مامیدونه عزیزم

۳۷ اوکی دگ عزیزم

نگران نباش عزیزم آب زیاد بخور هندوانه بخور برای منم هم وزن بچه کمه هم آب دورش مایعات زیاد بخور
دکترت بهتر می‌فهمه ک چه موقع ای زایمان کنی

برای منم کم بود آب زیاد خوردم اوکی شد سعی کن روزی دو سه لیتر آب بخوری

پسر من ۳۷ هفته دنیا اومد خداروشکر سالمه دستگاه نرفت

از منم ۹ بود دکترم گفت خوبه

برامن سربارداری اولم از ۲۵ هفته ۸شد موند تا ۴۰هفته تموم ولی هر۱۰روز سونو میرفتم

مایعات و هندونه زیاد بخور عزیزم
الانم اونقد کم نیست که خطرناک باشه
انشالله با مایعات کنترل میشه و نیازی به زود زایمان کردن نیست 🥰

۱۰روز هم از ۹ماه بر هم بچه رسیده شده

هرروز ان اس تی بده

سعی کن ۳۷ برسونی و لی ۳۶ شد اشکال نداره امپول ریه بزن

سوال های مرتبط

مامان حَسّان مامان حَسّان ۵ ماهگی
مامان ماندنی مامان ماندنی روزهای ابتدایی تولد