۳ پاسخ

نه نمیخواد، با یه پیاز کوچولو و یه سیب زمینی کوچولو و کمی کره یا روغن زیتون بزار خوب بپزه بعد میکسش کن بده نی نی نوش جان کنه

نه عزیزم نمیخواد. عین همون عدسی معمولی فقط زودتر میپزه له میشه

نه نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ضحی مامان ضحی ۱ سالگی