سلام پوره هویج اینجوری خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

اگه مسافرتی و میکسر نداری یه چای صاف کن از این شیمیایی بیکار بریز داخلش له کن زیرشو بده ولیطبق تجربه ای ک من داشتم هرچقدر بافت دارتر بهتر چون زودتر غذای سفررو میخوره به پوره عادتش نده من ناخواسته از اول اونطورشی میدادم نمیدونستم باید رقیق و کاملا له باشه

بخارپز یا آب پز کردی،با پشت قاشق از صافی ردش کن تا نرم بشه،بعد روغن زیتون یا کره بخاطر اینکه یبوست نگیره،آخرشم شیر خودت یا شیر خشک رقیق بشه.

اره خوبه
سعی کن از همون اول بافت دار شروع کنی که عادت کنه
خیییلی بافت دار نه ها
همین خوبه

بنظرم با گوشتکوب برقی نرمترش کن چون من هر دفعه با چنین بافتی به دخترم دادم همه رو عذر میخوام با مدفوع بیرون داده، فکر کنم اذیت میشن

من دیروز اینجوری بهش دادم خورد البته با کره مخلوط کردم

اولین باره میخای بدی؟
اگه اولین باره رقیقتر بده

بهش بده یکم اگه نتونست بخوره میکس کن

سوال های مرتبط

مامان شادمهرِعزیزم مامان شادمهرِعزیزم ۱۱ ماهگی
مامان ماهرخ🌜 مامان ماهرخ🌜 ۱۰ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۸ ماهگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی