بچه ها ذخیره تخمدان ۲ خیلی بده؟😐😐

۵ پاسخ

من نیم بودم کاندید دریافت تخمک اهدایی
اما با خواست خدا بی دارو باردار شدم
به اینا فکر نکن به خدا خیلی اعتماد کن

بیشتر از اون مال تنبلی تخمدانه

نه منم ۳۰سالمه ذخیره ام ۲هست دکتر گفت عالیه

یکی با ۱ هم حامله شده خدا بزرگه خوبه

نه عالیه

سوال های مرتبط

درانتظارفرزندسالم و صالح درانتظارفرزندسالم و صالح قصد بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری