بچه ها ذخیره تخمدان 9.9 چطوره؟

۴ پاسخ

الان نرمالش بین ۳تا۴ تواین سن تنبلیت شدیده که نشون داده انقدر بالا من تنبلی داشم رفتم ۶ماه پیش ۳/۸بود، سونو ام رفتم ماه پیش گف تنبلیت رفع شده انگار گوش شیطون کر

تنبلی تخمدان شدید ذخیره تخمدان باید میانگین 3 یا 4 باشه بالا بودنش یعنی تنبلی تخمدان

یا غلطه
یا علامت pco و عدم تخمکگذاری
یا دیر پریود شدی
یا بنده خوب خدایی
من 6 هستم

وحشتناک عاااالی🤣

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی هفته پنجم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته ششم بارداری