الان نرمالش بین ۳تا۴ تواین سن تنبلیت شدیده که نشون داده انقدر بالا من تنبلی داشم رفتم ۶ماه پیش ۳/۸بود، سونو ام رفتم ماه پیش گف تنبلیت رفع شده انگار گوش شیطون کر
تنبلی تخمدان شدید ذخیره تخمدان باید میانگین 3 یا 4 باشه بالا بودنش یعنی تنبلی تخمدان
یا غلطه
یا علامت pco و عدم تخمکگذاری
یا دیر پریود شدی
یا بنده خوب خدایی
من 6 هستم
وحشتناک عاااالی🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.