اگ درشو اصن باز نکردی و انقضا داره میتونی استفاده کنی
دکتر به من گفته بود اینا باز هم بشن تاریخ دارن میشه مصرف کرد ولی مثلا شربتی مث سفیکسیمو گفت بعد از دو هفته بریز دور
اگه بازش نکردی و تاریخش مونده چرا باید بندازی. نگه دار
سرش باز کرده بودین؟
اگ باز نکردین ک ببینید تاریخ انقضا اگ داره میشه استفاده کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.