۴ پاسخ

اگ درشو اصن باز نکردی و انقضا داره میتونی استفاده کنی

دکتر به من گفته بود اینا باز هم بشن تاریخ دارن میشه مصرف کرد ولی مثلا شربتی مث سفیکسیمو گفت بعد از دو هفته بریز دور

اگه بازش نکردی و تاریخش مونده چرا باید بندازی. نگه دار

سرش باز کرده بودین؟
اگ باز نکردین ک ببینید تاریخ انقضا اگ داره میشه استفاده کرد

سوال های مرتبط

مامان الما مامان الما ۲ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۲ سالگی