پهلوی نوزاد سرما بخوره خیلی خطرناکه؟🥲

۳ پاسخ

اگرشیرخودتو میخوره یکم بدوش ازش بزن به پهلوهاش لباسشو بده پایین بعد روی لباس یه روسری بردار یا یه پارچه پهلوهاشو ببند فقط درحدی که گرم بمونه همین زودخوب میشه
محکم نبدیا که دردش نگیره

گرم کن عزیزم
چیزی نیس

نه عزیزم گرمش کن خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی
مامان پناه🫀🧿 مامان پناه🫀🧿 ۱۱ ماهگی