۱۲ پاسخ

عزیزم مصرف شیرینی جات زیاده
همین باعث میشه بدن در طول روز هی انسولین ترشح کنه ووزن پایین نیاد

سعی کم شیرینی جاتت رو کمتر کنی یا یک جا بخوری تموم بشه

بنظرم خیلی قرو قاطی کردی یسری چیزارو مثل خرما و حلوا و عسل اینا هم شیرینه هم اینکه گرمن شاید معدتو ریخته بهم.

هندونه،گوجه باعث ترش کردن معده میشه چیزای اسیدی نخور
تا یک ساعت بعد غذا دراز نکش
ناشتا نیم ساعت قبل صبحانه قرص اممرازول بخور

چیا هست مشخص نیس درست تو عکس

خوب گلم هندونه برامعده درد وترش کردن بده

برنامه زیره نصب کن با توجه به وزنت بهت کالری میده
منکه با اون جلو میرم هر روز ۱۴۰۰ تا مجازم بخورم

عزیزم ۱۵۰۰ تا زیاده همون ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ بخور وعده هاتو با فاصله بخور ک گرسنت نشه اگه مشکل معده داری زیاد ب خودت فشار نیار منم همین ی هفته پیش داشتم از معده درد میمردم بخاطر اینکه رژیم سفت و سخت گرفتم

عزیزم شما باید معدتو درمان کنی منم قبلا خیلی درد داشتم من هیچی نمیخوردم از درد و اسید معده زیاد دیگه رفتم دکتر قرص نولپازا بهم داد صبح ناشتا میخورم ارومم

بنظرم داری زیاد میخوری.
داری ریزه خواری میکنی.
املت و خرما ؟ یا املته خرما؟
با سنگک کافی بود نباید عسل و حلوا میخوردی .
سینه مرغ رو باید خالی و گوجه میخوری نه با نون
هندونه هم اندازه یک لیوان کوچیک میتونستی بخوری .

شامم بخوای بخوری دیگه هیچ

بنظرم وقتی مشکل معده داری زیر نظر دکتر رژیم بگیر ببین چجوریه اصلا

عزیزم وزنت چقدره
من ۸۵ هستم گفته باید ۲ هزار بخورم
ولی من ۱۵۰۰ میخورم
بعد صبح ناشتا یه امپرازول بخور
چون معده ات خالیه اسید معده میزنه بالا
قرص مجازیه من تو بارداری هم میخوردم

بروووو من رژیم میگرفتمم تهشششش ۱۰۰۰تا میخوردم..سالاد بخوور

رفلاکس معده داری

سوال های مرتبط