چرت ترین شیشه شیر اونته واقعا نگیرین

۱۰ پاسخ

من دارم خیلی خوبه چرا چرت

من دکتر براونز گرفتم، دوستام خیلی ازش راضی بودن

منم اونت راضی بودم

چرا از چه نظر؟؟

دکتر براون عالیههههه

منکه خیلی راضیم از روز اول توی بیمارستان دارم ازش استفاده میکنم حتما اشتباه استفاده میکنی

اونت خوبه که
سر شیشه شماره ۳ استفاده کن

موافقم باهات

خواهرشوهرم واسه هردوتا بچش گرفت خیییییلی راضیه منم گرفتم

بچها شما ۵ روزگی بچه چقد بهش شیر خشک میدین چند ساعت چند ساعت؟

سوال های مرتبط