بستنی مگنوم دونه ای ۲۰۰ 🥴 باورم نمیشه🥲

۷ پاسخ

باورت سه اینجا ایرانه 😂

ب کجا داریم کشیده میشم واقعا🥲🤦🏻‍♀️
ی بستنی اخه خدا خوش میاد 200 تومن بشههههههه

وای منو ببین رفتم مغازه بستنی بگیرم دیروز برا بچها مگنوم برداشتم حالا من قیمتش رو ندیدم فک کردم دونه ۳۰هزاره
کارت دادم کشید گفت ۶۰۰گفتم چییییی
گفت خانم دونه ای ۲۰۰گفتم نمبخام گذاشتم سرجاش

خواهر اون قیمت قدیمه جدیدش ۲۵۰🤣🤣

آیس مکا بووووود یخی ، ۴۰ تومن🥴

منم دو سه شب پیش خریدم.یهو گفت ۴۰۰
برای ۲ تا بستنی
گفتم چنددددددددد؟؟؟؟؟😳😳😳😳گفت ۲۰۰ تازه بار جدید شده ۲۵۰
یعنی دلمون به بستنی مگنوم خوش بود

باوردت بشه چون کیم ۵۰تومنه

سوال های مرتبط