خانما
من دلم ب شدت جیگر میخاد
نمیشه چند دونه بخورم ؟🥲🥲😔

۱۲ پاسخ

برو گوشت و چنجه بخور هوست میپره حالا حتما نباید که جگر باشه

من سه ماه اول هستم خب کلی خوردم مگه ضرر داره؟ 🫤

من نمیدونستم سه ماهه اول کلی هر شب هرشب میخوردم با اب هویج تاثیری نداشت بنظر من الکی خودتو محدود نکن بخور اما ب اندازه

بخور بابا من چندبار خوردم

چرا چند تا دونه بخور

بخور چند بار پختم

در حد یدونه بخور دستتم ب جای نمال زود بشور میگن دستت جیگری باشه هرجای بدنت بمالی بچه همونجا خال درمیاد

میشه عزیزم بخور ولی کم

اشکال نداره ۳ ماه اول ممنوعه الان میتونی بخوری ولی کم

یدونه بخور

مشکلی نداره

هفته های اول منع مصرف داره الان میتونی یه کم بخوری

سوال های مرتبط

مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان نورا وتو دلی مامان نورا وتو دلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ویانا خانم مامان ویانا خانم هفته سی‌ودوم بارداری