برو گوشت و چنجه بخور هوست میپره حالا حتما نباید که جگر باشه
من سه ماه اول هستم خب کلی خوردم مگه ضرر داره؟ 🫤
من نمیدونستم سه ماهه اول کلی هر شب هرشب میخوردم با اب هویج تاثیری نداشت بنظر من الکی خودتو محدود نکن بخور اما ب اندازه
بخور بابا من چندبار خوردم
چرا چند تا دونه بخور
بخور چند بار پختم
در حد یدونه بخور دستتم ب جای نمال زود بشور میگن دستت جیگری باشه هرجای بدنت بمالی بچه همونجا خال درمیاد
میشه عزیزم بخور ولی کم
اشکال نداره ۳ ماه اول ممنوعه الان میتونی بخوری ولی کم
یدونه بخور
مشکلی نداره
هفته های اول منع مصرف داره الان میتونی یه کم بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.