۶ پاسخ

چقد بد
کل بارداری من منتظر بودم تا پسرم بدنیا اومد رنگ کنم

نکن من برای عید دکلره کردم به پایه نرسید هرچقدر رنگ ساژ میکنم باز زردی میزنه بیرون دلم میخواد کچل کنم🤦🏻‍♀️

بخاطر هورمون ها به هر پایه ای نمیرسه 🤷🏻‍♀️

عزیزم برای شیردهی مشکل نداره اما چون هورمون ها بهم ریخته است موها پایه نمی‌ده و آسیب می‌بینه من خودم رنگ کارم انجام نمیدم الان چون بعدا پشیمون میشم چندماه دیگه صبرکن بدنت به تعادل برسه بعد رنگ بزار

من دکلره کردم به سختی موهام به پایه رسید.خانمه گفت چون شیر خودتو میدی اینجوری شده

نه. میشه رنگ کنید مشکلی نداره

سوال های مرتبط