۳ پاسخ

شاید زایمان باشه به دکترت سربزن حتما تا معاینه کنن ببینه دهانه رحمت باز شده یا نه

ی درد خیلی شدیدی یهویی میگیرتت ول میکنه؟

منم گاهی همین طورم

سوال های مرتبط