کریر اصلا کاربردی نیست نهایت تا ۶ ماه استفاده میشه تازه به ستون فقرات بچه آسیب میزنه
صندلی ماشین خوبه هم ایمنی هم استاندارد
فقط کافیه قسمت گودی کمر رو ی بالشت کوچیک بذاری
من نخریدم
از کجا اینارو خدایی میگید😁 اگه همچین چیزی باشه دکترا میگن اتفاقا برا رفلاکس بچه اینا خیلی خوبه مثل راذوئک که خوب نیس به جاش واکر کودک اومده
من خریدم و توش یه پتو و قنداق گذاشتم و واقعا استفاده ام شد چون بچه خیلی کوچولو تو دست نمیشه حملش کرد تو کریر خیلی امن تره
ی پتو یا تشکبذار تو کریر بچه رو بذار روش
عالیه. اولش ک بچه نمیتونه رو صندلی ماشین بشینه گناه داره.
نه اصلا اتفاقا بهترین وسیله ای میتونه باشه که میخری بچه توش ارومه و جابجایی نی نی راحت تره
من گرفتم یه تشک هم مامانم دوخته انداختم داخلش اومده بالاتر گود نیست خیلی
من خریدم ولی ب قول تو فک میکردم بچه کمرش ناراحته توش اصلا نذاشتمش
نخریدم دقیقا منم شنیدم صندلی ماشین خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.