سلام دوستان درسته میگن کریر ب کمر بچه اسیب میزنه؟ شما خریدید یا ن؟

۱۰ پاسخ

کریر اصلا کاربردی نیست نهایت تا ۶ ماه استفاده میشه تازه به ستون فقرات بچه آسیب میزنه
صندلی ماشین خوبه هم ایمنی هم استاندارد

فقط کافیه قسمت گودی کمر رو ی بالشت کوچیک بذاری

من نخریدم

از کجا اینارو خدایی میگید😁 اگه همچین چیزی باشه دکترا میگن اتفاقا برا رفلاکس بچه اینا خیلی خوبه مثل راذوئک که خوب نیس به جاش واکر کودک اومده

من خریدم و توش یه پتو و قنداق گذاشتم و واقعا استفاده ام شد چون بچه خیلی کوچولو تو دست نمیشه حملش کرد تو کریر خیلی امن تره

ی پتو یا تشکبذار تو کریر بچه رو بذار روش
عالیه. اولش ک بچه نمیتونه رو صندلی ماشین بشینه گناه داره.

نه اصلا اتفاقا بهترین وسیله ای میتونه باشه که میخری بچه توش ارومه و جابجایی نی نی راحت تره

من گرفتم یه تشک هم مامانم دوخته انداختم داخلش اومده بالاتر گود نیست خیلی

من خریدم ولی ب قول تو فک میکردم بچه کمرش ناراحته توش اصلا نذاشتمش

نخریدم دقیقا منم شنیدم صندلی ماشین خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد