۸ پاسخ

کی بشه تاپیک بذارم نينی منم بدنيااومد

منم این دردو دارم رحم داره خودشو اماده زایمان میکنه اگه شدید شد و منظم برو بیمارستان و مواظب حرکات بچه باش

اگه تایمش‌منظمه اره عزبزم

اره برو بیمارستان

عزیزم منم اینجوری شدم اول ک درد گرفتم کم کم شدتش بیشتر شد وحشتناک شدن
کم کم بیشتر میشه برو چک شو

آره احتمالا یکم پیاده روی کن و دوش بگیر باشه دردات که بیشتر شد برو بیمارستان

درد زایمان وقت نمیکنی گوشی بگیری دستت

برو یه سر بیمارستان

سوال های مرتبط